Doświadczenie

Media

Początek: 2018
Rzeczpospolita

Dziennikarz

Współpracuję przy projektach specjalnych (raporty, relacje z konferencji, artykuły sponsorowane) oraz piszę teksty dziennikarskie do wydania papierowego i internetowego. Pokrywam tematykę gospodarczą i samorządową. Portfolio można sprawdzić tutaj.

Początek: 2015
Forbes

Dziennikarz / redaktor

Pisanie artykułów dla polskiej edycji "Forbesa", głównie na stronę internetową, czasem do magazynu. Przez trzy lata na co dzień pracowałem w redakcji, zapełniając serwis bieżącymi treściami oraz promując je w social mediach. Od połowy 2017 r. przez 8 miesięcy pełniłem obowiązki redaktora prowadzącego forbes.pl. Tutaj są zebrane wszystkie moje dłuższe teksty.

Początek: 2015
Onet

Dziennikarz

W latach 2015-2017 wspierałem newsroom Onetu, publikując w serwisie najświeższe informacje biznesowe i gospodarcze oraz pisząc pogłębione artykuły na ten temat. Dziś publikuję na Onecie również teksty dotyczące psychologii i zdrowia.

Marketing i reklama

Początek: 2019
Remarkable Ones

Content marketing

 

 

Kampania content marketingowa dla Naczelnej Rady Adwokackiej. Moją rolą było zaprojektowanie, zapełnianie treściami oraz zarządzanie serwisem internetowym Adwokat w Każdym Przypadku, w ramach całościowej kampanii informacyjnej zleconej przez NRA.

2019
Kerris Group

Content marketing

Kampania content marketingowa dla prężnie rozwijającego się start-upu technologicznego o globalnym zasięgu. Moje zadanie tutaj to tworzenie merytorycznych i angażujących treści na firmowego bloga oraz Facebooka i Linkedinda.

Początek: 2018
Appchance

Content marketing

Appchance, jednego z najważniejszych polskich deweloperów aplikacji mobilnych, wspieram czasem w pisaniu firmowego bloga. Przykłady realizacji można znaleźć tutaj i tutaj.

Początek: 2018
Media4Business

PR i artykuły prasowe

Media4Business to agencja PR specjalizująca się w obsłudze wiodących warszawskich kancelarii prawnych. Nasza współpraca to przede wszystkim pisanie materiałów prasowych i artykułów o tematyce prawniczej, z myślą o największych mediach biznesowych.

Początek: 2016
Instytut Liderów Zmian

Content marketing

Przygotowywanie artykułów na bloga, postów na Facebooka, pisanie ofert (przykładowe realizacje tutaj i tutaj) i mailingów oraz udział w rozmowach dotyczących strategii marketingowej firmy - to główne elementy naszej współpracy. W 2018 roku wspólnie z Adamem Dębowskim, twórcą Instytutu Liderów Zmian, wydaliśmy książkę "Ściana".

2019
MultiLesson

Copywriting

MultiLesson, jako obiecujący start-up z dużymi aspiracjami, potrzebował dobrze napisanej oferty produktu oraz materiałów prasowych, gotowych do wysłania do największych ogólnopolskich mediów.

Umiejętności dziennikarskie

Pisanie artykułów dziennikarskich

Research

Umiejętności marketingowe

Content marketing

SEO - optymalizacja treści pod wyszukiwarkę

Prowadzenie kampanii social media

Wykształcenie

Dziennikarstwo, Uniwersytet Jagielloński. Stopień: magister (2012)